Nieuwe huisstijl, nieuwe website

Peter Bomhof en Marco Harskamp hebben begin 2009 de laatste aandelen overgenomen en zijn daarmee nu volledig eigenaar geworden van Beco Projectinrichting BV.

Om de start van het ‘nieuwe’ Beco te markeren is er een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. Met een fris en kleurig logo worden de drie werkgebieden, kantoren, hotels en recreatie voortaan aangeduid. Het nieuwe logo staat voor flexibiliteit en variatie, betrouwbaarheid en kwaliteit. Tegelijkertijd is ook de website vernieuwd en aan de nieuwe huisstijl aangepast (www.becoprojectinrichting.com). Een prominent onderdeel van de site is een blik in het interieur van diverse klanten van Beco. Zo ziet de websurfer welke flexibele kantoorinrichtingen er mogelijk zijn, maar ook wat Beco verstaat onder ‘hospitality en leisure’.

De formule waarmee Beco al vele jaren werkt in de interieurwereld is onveranderd gebleven. Dat betekent dat zij nog steeds achter hun filosofie over ‘turn-key’ concepten staan. Van schets tot uitvoering, Beco zorgt voor de complete realisatie van interieuroplossingen.