Home > Overig nieuws > Nieuwe merkstrategie Radson

Nieuwe merkstrategie Radson

Delen

Radson lanceert een nieuwe merkstrategie op het gebied van innovatieve en duurzame oplossingen voor een comfortabel binnenklimaat.

De nieuwe strategie kent vier pijlers: verhoogde efficiëntie, betere integratie, slimmer werken en een kleinere voetafdruk. “Op basis van deze nieuwe visie ontzorgt Radson haar klanten door efficiënte, slimme, duurzame en geïntegreerde verwarmings- en koeloplossingen aan te bieden voor een comfortabel binnenklimaat in woningen en commerciële gebouwen.”

Jan-Willem Plukaard, verkoopleider Nederland van Radson, legt uit dat het bedrijf bewust voor deze vier merkpijlers heeft gekozen om een duidelijke visie neer te zetten waarmee de voornaamste doelgroepen uit de voeten kunnen. “Dat zijn de voorschrijvende instanties, installateurs, de groothandel en eindgebruikers van onze producten. We bieden een uitgebreid assortiment aan oplossingen voor een hoger binnenklimaatcomfort dat is gekoppeld aan minder energieverbruik. Deze totaaloplossingen zijn gebaseerd op toonaangevende, innovatieve en milieuvriendelijke technologieën. Hiermee spelen we in op het feit dat blijkt uit marktonderzoek dat er nog 30 procentbespaard kan worden door geïnstalleerde systemen te optimaliseren”, zegt Plukaard.

“Op deze manier dragen wij als organisatie bij aan meer welzijn en minder druk op de natuurlijke bronnen van onze planeet. Deze missie kunnen wij onverminderd voortzetten door samen met de installatiebranche en eindgebruikers een duurzaam en comfortabel binnenhuisklimaat in woningen te creëren met onze innovatieve en geïntegreerde binnenklimaatsystemen.”

Delen

Aanmelden nieuwsbrief


Onze sponsors

Laatste editie